Yeahhhh...!!!!
Sorry laa ek sebab aku post 8hb.. Hehehehe.. Sebenarnya saje je post lambat-lambat, aku takde idea nak tulis ape sebenarnya... Hehehe... Aku mulakan dengan apa yang baru kat umah sewa kitorang untuk semester ni.. Jeng-Jeng-Jeng..!!! Bunek dah ade speaker baru..!! Tiap-tiap ari dok layan lagu techno je sekarang ni, dah tak layan lagu rock kapak lagi dah.. Hehehe.. Lagi satu, umah kitorang dah ade ASTRO, hasil jasa baik Cedoh yang men-sponsornye walaupun kitorang tetap kena bayar bil tiap-tiap bulan berdasarkan prinsip "tong-tong"... Hahaha..
OK laa, ari Isnin aritu pun sebenarnya takde la banyak sangat xtvt kitorang satu umah ni, balik kelas aje muke masing-masing dah macam GABAN je aku tengok.. Dah lama bercuti tu la jadinya, sekali kena pegi kelas muka masing-masing dah macam kena suruh pegi sunat... Hehehe.. Tapi muka yang paling sempoi hari Isnin aritu adalah...BUTAM dan BLANKA..Sebab dua-dua ekor makhluk ni tak pegi klas satu hari.. Hahahaha..
Wokey,untuk xtvt hari Selasa ni pulak.. Bujang baru sampai arini, selepas puas berbulan madu.. Hahaha.. Dan hari ni turn aku la pulak yang tak pegi kelas.. Hahahaha... Aku rasa malas giler nak pegi, sebab jadual aku macam haram.. Kelas IM dengan SMM aku clash, nak masuk kelas IB@Insurans pun tak boleh sebab clash jugak.. Adoyai.. Tapi budak-budak umah aku yang lain pegi la kelas dorg.. Malam pulak, budak-budak IB pegi meeting apekebende ntah.. Aku, Lakau, Blanka & Butam pulak pegi TESCON beli barang dapur.. Blanka memang suka kalau bab-bab pegi TESCON ni.. Td pun puas la dia cuci mata dia dengan minah-minah Indon.. Tak cukup dengan minah Indon, amoi-amoi dan nyonya-nyonya pun habis dia sapu sampai licin.. Hehehe.. Aku dengan Butam pulak macam biasa la, dapat amik belen-belen Blanka aje la.. Lakau pulak, tak boleh nak menggatal, sb Queen dia ade kat TESCON tadi.. Hehehe.. So, untuk xtvt malam ni.. macam biasa je, main CS (Counter Strike) la.. Apa lagi nak buat kan, nak main PES (Pro Evolution Soccer) pun dah tak boleh dah, controller rosak.. Kalau tak aku rasa lagi huru-hara umah ni walaupun memang dah huru-hara dah..hehehe..
Yg paling best,sok xde klas..hahahaha..Aku suke dan satu umah aku suke..Hahahaha...
Wokey.. Tu aje la kot untuk arini, besok cuti.. Aku rasa lagi banyak xtvt-xtvt yang menghuru-harakan umah sewa kitorang ni.. Hahaha...!!!!

0 comments:

Newer Post Older Post Home